Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

lost in human behaviour's translation....

Κινησα κι εγω λοιπον ως μια καθως πρεπει trendy μονδερνα Αθηναια προς το ακομα-τση-μοδος αγαπημενο Γκαζι.
Πυρετος το σαββατοβραδο το σιμπουρμπουλο οξω απο το μετρο κι εγω να εχω μολις "τσακωθει" με εναν απο τους καλυτερους μου φιλους(βασικα μονη μου τσακωθηκα αλλα αυτα ας τα αναλυσουμε σαμ οδερ ταιμ)και να εχω διαθεση να με κλαιν κι οι ρεγγες.Κινουμε προς το πρωτο μαγαζι.χαος το απυθμενο.καθομαστε με το ρολογι μιση ωριτσα κ πανω που μαρεσει το κομματι σχολιο αποχωρησης...αποχωρουμε λοιπον για το 2ο μαγαζι καπως καλυτερα...αλλα λεμε να παμε κ σε τριτο.Τα νευρα μου ΚΡΟΣΙΑ αλλα λεω οχι δε θα τους περασει!Αλλα... μια η "παρεξηγηση" μια ο κοσμος μια τα λογια του παππα.. αποφασιζω να παρω την οπισθεν με το καλημερα σας...με εσωσε πολυαγαπαημενος φιλος που επισης δεν ηταν στα χαϊ του με μια κοινωνιολογικη αναλυση των σαββατιατικων μας εξοδων.. και εδω μπαινω στο "ζουμι"...
Τι εχουμε παθει?η μαλλον τι ΕΧΕΤΕ παθει?κανεις εκει εξω να περναει καλα?οεο?τι "δηθενια" ειναι τουτη!κ πως θυμαμαι τι κραξιμο ειχαν φαει τα "ορθαδικα" απο τους παλαι ποτε discofans.. που να κινουσατε τωρα αγαπημενοι μας παντρεμενοι με παιδια να βλεπατε σε ποιο ηθικο τελμα εχουμε πεσει.... Βγαινω για να δειξω να φανω να μου τονωθει η αυτοπεποιθηση με ενα βλεμμα?Για να κουτσομπολεψω τον εναν κ τον αλλο κ τον παραλο κ να νιωσω καλυτερα για την μαπα μου?αραγε κανεις εκει εξω που βγαινει για να ΧΟΡΕΨΕΙ?κ μαλιστα για να το νιωσει στο πετσι του?μεχρι κ στα 40ς οι παπουδες μας χορευανε τανγκο κ βαλς και το νιωθανε στο πετσι τους.εμεις τι στον κορακα παθαμε?φταει το τσερνομπιλ?το κοσλοντουι?το mtv?η ιδιωτικη τηλεοραση?τα ποκεμον?οιμε οιμε...χωρα του Ζορμπα σε παρακαλαω ΞΕ ΚΟ ΛΑ!!!!!δεν αντεχω αλλο να βλεπω τετοια μιζεροκακομοιρια.ελεος!οι ΦΙΝΛΑΝΔΟΙ περνανε καλυτερα οϊμε!ναι εκει πανω στο χωριο του Αϊ Βασιλη!στους -40! ναι φιλαρακι αυτοι ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ οταν βγουν!κ ασε μου το κυρηγμα οτι πινουν κ σαχλαμπουχλες.εσυ δεν πινεις δηλαδη?κ τι καταλαβαινεις?χαλαρωνεις ποτε?οχι οχι.εκει στημμενος.να βλεπεις το γκομενακι απεναντι κ να το κοιτας κοιτας κοιτας.. κ να κουνιεσαι κ να μην χορευεις. κ να γυρνας σπιτι κενος.κι αν σου κατσει καμια διασημοτης θα εχεις κατι να πεις στη δουλεια αυριο... αχ τι να πω δεν ξερω.δεν ειναι πολη αυτη για ζωντανους ανθρωπους...
Ευτυχως σωσαμε τη βραδια με μια δοση γλυκου μηνυματος απο τον φιλο και θετικης διαθεσης και πολυ χορου τελικα.το μαγαζι ηταν υπεροχο αρκετοι τελικα χορεψανε οπως και για οποιο λογο. κι εμεις καταπιαμε τη δηθενια και κοιταξαμε ζεστα ο ενας τον αλλο στα ματια κ ειπαμε ΟΥΦ ενταξει τα καταφερνουμε κ μονοι μας!!!!!

2 σχόλια:

  1. Πρώτον, ποιό ήταν αυτό το μαγαζί που κατάφερες και χόρεψες; Θέλω κι εγώ!

    Δεύτερον, ο κόσμος πλέον δεν είναι για να βγαίνει έξω. Το "έξω" είναι ακριβώς ίδιο με το "μέσα" πλέον, απο όποια πλευρά κι αν το κοιτάξεις, οπότε και ο κόσμος είναι ακριβώς ίδιος είτε μέσα είτε έξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπημενε burtonite θα περιμενω εναγωνιως τα σχολια σου..τι καλααα!!!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή